Aquí es mostren les activitats que oferim al llarg del curs escolar. Algunes ofereixen grups i puntualitzacions. Si teniu alguna pregunta no dubteu en visitar-nos al despatx de l’AFA!

Per poder inscriure’s a les activitats cal ser soci de l’associació de famílies, la quota té un preu de:

• 45 € (1 fill)
  • 48 € (2 fills)
  • 50 € (3 fills o més)

El preu de les activitats oscil·la entre els 18€ per les activitats d’un dia, 33 € les de dos dies i 40/42 € l’activitat de piscina. Si voleu fer-vos socis heu de clicar l’apartat inscripcions del menú de l’AFA o aquí mateix!

Acollida matí i tarda

De P3 a 6è

Durant tot el curs oferim servei d’acollida matinal de les 8.00h a les 9.00h del matí (amb opció de fer de 8.30h a 9.00h).

De tarda oferim acollida de les 16.30h a 17.30h de la tarda.

També oferim aquest servei de manera eventual adquirint tiquets de 30 minuts a través del programa o al despatx de l’AFA.

L’acollida la realitzem a dos dels ambients de cicle inicial que disposa l’escola, així els infants gaudeixen de l’espai d’una manera lúdica, lliure i tranquil•la.

Natació

De P3 a 6è

Realitzem natació a la piscina del Pavelló Municipal de l’Espanya Industrial. La piscina està dedicada exclusivament als cursets aquàtics i el vestuari és únicament per als nens del curset.

Disposem de dos torns, per poder oferir l’activitat a totes les famílies que estiguin interessades.

Adreça: Parc de l’Espanya Industrial S/N 08014 Barcelona.
Web: atlesesports.cat

Ioga en familia

P3, P4 i P5

Practiquem ioga en família. Treballem l’equilibri, la concentració, la força i la respiració dins d’un espai de tranquil•litat i confiança on els infants es relaxen, respiren amb consciència, milloren la flexibilitat, enforteixen l’esquena, milloren concentració, autopercepció. És molt divertit practicar-ho tots junts!

English Time

Menuts a escena

De P4 a 6è

Jocs de psicomotricitat teatral, de realitat, fantasia, creació de personatges i improvisació. Treballem el domini del cos, la creativitat, la seguretat i responsabilitat dels nens i nenes, potenciem el llenguatge.

Es realitza a l’aula de música i és fan dues obres al llarg del curs (final del primer quadrimestre i festa de cloenda al mes de maig/juny)

Belluga’t

De P4 a 6è

Amb l’expressió corporal infantil pretenem buscar que els infants experimentin amb el seu cos i gaudeixin amb diferents músiques. Amb el seu propi cos podran ser capaços de reproduir moviments inspirats amb la música.

Pre-esport

P3, P4 i P5

Activitats bàsiques de psicomotricitat dirigida a l’esport, aportant als infants diferents habilitats (salts, punteria, equilibri…) tot jugant.

Teatre

De 1r a 6è

Integra elements de verbalització, expressió corporal, representació individual i col·lectiva. Compartirem narracions per tal de fomentar la imaginació i la creación.

Es fan dues obres al llarg del curs (final del primer quadrimestre i festa de cloenda al mes de maig/juny).

Robòtica

De 1r a 6è

Pensada per apropar i posar en contacte els més petits amb les noves tecnologies. Els infants treballaran amb diferents robots adaptats al seu nivell i capacitat, endinsant-se dins del camp de la programatic.

Activitat ofertada per: DRECERA SCCL.

De 1r a 6è

La UNESCO va declarar el Judo com el millor esport per a nens de 4 a 12 anys. La pràctica del mateix, possibilita situacions d’aprenentatge, destacant valors com el respecte, la companyonia, la disciplina i la constància en un esport on es desenvolupen diferents tècniques de projeccions i inmobilitzacions introduint la iniciació tècnic-esportiva de forma adaptada.

Expressió plàstica

De P3 a 6è

Treballem desenvolupar un llenguatge visual propi, explorar la nostra creativitat, conèixer nous procediments i materials, etc. i sobretot que participar en aquesta activitat sigui divertit, creatiu i enriquidor.

Patinaje artístic

De 1r a 6è

Es treballen les tècniques bàsiques d’equilibri i desplaçaments, potenciant la capacitació personal per l’exercici de figures i cabrioles.

Tot es plasmarà en coreografies individuals, de parella i de grup.

Dansa

De 1r a 6è

Es porta a terme amb diferents estils de música (entre ells el jazz, ball modern, hip-hop, contemporani i salsa) per tal de conèixer noves realitats musicals. Aprenem els passos bàsics i més importants dels diversos estils de dansa, on posteriorment són coreografiats.

Multi-esport

De 1r a 6è

Durant el curs s’aniran treballant diferents esports, tant individuals com per equips (futbol, bàsquet, atletisme, handbol, hoquei…), així com també diferents circuits motrius, la descoberta de nous materials i jocs d’arreu del món!

Anglès

De 1r a 6è

Ampliació de vocabulari i noció bàsica de verbs i adjectius en anglès. Introduirem expressions i preguntes bàsiques, mitjançant la participació de l’alumnat a través de jocs. Classes molt participatives i lúdiques.